Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La propietat espera que el jutge dicti aquesta mateixa setmana la mesura cautelar de desallotjament urgent sol·licitada
Manco de vint okupes són els queden encara a dins les instal·lacions del Club Punta Arabí d’Es Canar, a Santa Eulària des Riu. Una setmana després de començar el desallotjament, tant sols queden per recuperar 10 apartaments dels més de 350 que té el complex, segons asseguren el misser de Mij Hotels, empresa que ha adquirit les instal·lacions, i Desokupa, empresa que està executant el desallotjament.
La propietat espera que el jutge dicti aquesta mateixa setmana la mesura cautelar de desallotjament urgent que ha sol·licitat. Mentrestant, a la porta d’accés i voltants del Club Punta Arabí continua la vigilància. Fins a 25 treballadors de Desokupa cobreixen les 24 hores. Creuen que el procés de desokupació podria concloure aquesta setmana.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions