Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La propietat espera que el jutge dicti aquesta mateixa setmana la mesura cautelar de desallotjament urgent sol·licitada
Manco de vint okupes són els queden encara a dins les instal·lacions del Club Punta Arabí d’Es Canar, a Santa Eulària des Riu. Una setmana després de començar el desallotjament, tant sols queden per recuperar 10 apartaments dels més de 350 que té el complex, segons asseguren el misser de Mij Hotels, empresa que ha adquirit les instal·lacions, i Desokupa, empresa que està executant el desallotjament.
La propietat espera que el jutge dicti aquesta mateixa setmana la mesura cautelar de desallotjament urgent que ha sol·licitat. Mentrestant, a la porta d’accés i voltants del Club Punta Arabí continua la vigilància. Fins a 25 treballadors de Desokupa cobreixen les 24 hores. Creuen que el procés de desokupació podria concloure aquesta setmana.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues