Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Ja s'han iniciat les gestions per dotar-lo de mobiliari i ara s'haurà d'establir el preu del lloguer que hauran de pagar els sanitaris
A Eivissa, només un metge s’ha interessat en sol·licitar un dels set pisos que l’Ajuntament de Vila va cedir a l’IB Salut per facilitar l’accés a l’habitatge del personal sanitari. Es troben als barris de Dalt Vila i sa Penya. El protocol per la cessió dels pisos es va signar el mes d’agost.
L’IB Salut assegura que ja ha iniciat les gestions necessàries per dotar-lo de mobiliari, i ara s’haurà d’establir el preu del lloguer que hauran de pagar els sanitaris. Des del consistori expliquen que a mesura que l’IB Salut vagi demanant els habitatges s’aniran arreglant els que hi ha al barri de sa Penya, que són cinc.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears