Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La UIB dona suport a la proposta d'Es Nostro Cel per als noms de 'Filetdor' i 'Catalineta'
La rondalla ‘Na Filet d’Or‘ és la inspiració de la proposta de les Balears per batiar l’estel Wasp-166 i l’exoplaneta Wasp-166b, a més de 300 anys llums de la Terra. La Unió Astronòmica Internacional els cerca nom i valoren tant l’originalitat com el lligam amb la cultura popular.
Científics de les Illes, integrants d’Es Nostro Cel, han col·laborat amb alumnes del centre Bisbe Verger de Santanyí per elaborar la proposta, que rep el suport de la UIB de ‘Filetdor’ i ‘Catalineta’. Els alumnes han fet feina en grups per investigar i justificar el projecte.
De moment, només asteroides i satèl·lits tenen noms de les Balears, si Filetdor i Catalineta superen altres dues propostes nacionals. La Unió Astronòmica Internacional podria anunciar, el 20 de març, el primer estel i exoplaneta amb nom balear.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora