La poetessa Nora Albert ha participat a la Fira del Llibre de Buenos Aires, amb una conferència a la Casal de Catalunya de la ciutat, entre d’altres activitats.
Albert ha explicat a un equip d’IB3 que un familiar exiliat a Buenos Aires li envià llibres que la varen fer agafar ales literàries i que sent una lligam forta amb la ciutat. Precisament, qui ara li tradueix al castellà la seva obra “Fràgils Naufragis” és un poeta de Buenos Aires.
Nora Albert és el pseudònim d’Helena Alvarado, catedràtica de Llengua i Literatura catalana, poetessa, traductora i assagista eivissenca.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa