Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'aturada, de moment, no ha tengut conseqüències als ports de Barcelona i València, on embarquen els camions cap a les Illes
Primer dia d’aturada de transportistes, convocada per una plataforma minoritària, que no té el suport de les grans patronals.
Els camions han arribat amb total normalitat a Mercapalma al llarg del matí. La vaga no ha afectat la distribució de productes alimentaris procedents de la Península.
“Avui hem rebut producte perquè ja estava carregat des d’ahir. Veurem què passa amb el que es carregui aquest dilluns per a sortir el dimarts”, ha assegurat Juan Pedro Navarri, gerent de Frutas Navarro.
Segons l’Associació de Transportistes per Carretera de les Balears, la vaga, de moment, no ha tengut conseqüències als ports de Barcelona i València, on embarquen els camions cap a les Illes. La patronal balear no s’ha afegit a l’aturada. “creiem que hem tengut marge suficient per a negociar”, explica Ezequiel Horrach, president de l’Agrupació de Mercaderies de Balears.
Els distribuïdors garanteixen que no hi haurà desabastiment de productes de primera necessitat. “Llevat que això duràs 2 mesos, però tenim capacitat d’estocatge”, explica Tolo Servera, president de l’Associació de Distribuïdors de Balears. Però reconeixen que pot haver-hi problemes si la vaga paralitza totalment durant almanco 5 dies l’arribada de productes frescos, com el pollastre o els iogurts.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €