El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Una desena de sortides acumulen demora a Son Santjoan, però no s’atribueix a la vaga dels treballadors de terra
224
Els aeroports de Palma i Eivissa mantenen aquest dimecres una situació de relativa normalitat, tot i el segon dia d’aturades parcials dels treballadors de terra de Groundforce. A Son Santjoan, però, s’ha registrat un augment dels retards al llarg del matí.
A final del matí, hi ha una desena de vols de sortida amb demora i tres arribades afectades a Palma. Tot i això, aquestes incidències no s’atribueixen a la vaga, ja que cap dels vols afectats està operat per Groundforce, sinó a l’elevat volum de trànsit aeri en l’inici de les vacances de Setmana Santa. A l’aeroport d’Eivissa, per ara, no s’han registrat incidències.
Els sindicats UGT i CCOO adverteixen que els efectes de la vaga es podrien notar especialment a partir del capvespre, a causa dels retards acumulats en aeroports com Madrid, Barcelona o Bilbao. En alguns casos, expliquen, hi ha vols que han sortit sense maletes.
La vaga, de caràcter indefinit i amb aturades parcials en tres franges horàries, respon —segons els sindicats— a l’incompliment per part de l’empresa dels compromisos salarials recollits en el conveni col·lectiu ja pactat i signat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades