Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La companyia alemanya va perdre el suport del seu accionista principal, Etihad Airways, però continuarà operant amb el suport del govern alemany
Normalitat aquest dimecres a l’Aeroport de Son Sant Joan davant la situació d’insolvència de la companyia Air Berlín que va anunciar dimarts. Aquest dimecres, els vols que hi havia programats i que opera íntegrament des del passat mes de març la seva filial Niki estan sortint amb normalitat, i així ho confirmen els passatgers. Només un, amb destinació a Zuríc, ha patit un important retard per una avaria de l’avió a l’origen.
Air Berlín va perdre el suport del seu accionista principal, Etihad Airways, però continuarà operant amb el suport del govern alemany, que li ha injectat un crèdit de 150 milions d’euros.
Álvaro Middelmann, exdirector general de la companyia a Espanya, ha reconegut que la competència de les companyies i la baixada dels preus han provocat aquesta situació. Aquest dimecres al matí, l’empresa ha tingut una reunió amb els representants de la cinquantena de treballadors que queden d’Air Berlín. Des d’UGT esperen, a hores d’ara, saber què pensa fer l’empresa amb els treballadors. El sindicat està molt preocupat en saber què farà l’empresa amb els treballadors d’Acciona que atenen els serveis de terra d’Air Berlin.
La companyia alemanya ja ha perdut en el primer semestre d’enguany el lideratge a l’Aeroport de Palma en favor de Ryanair. Air Berlin-Niki va perdre prop de mig milió de clients en el primer semestre de l’any, fins als 1,75 milions de bitllets en rutes amb Mallorca.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13