Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Es continua demanant molta precaució als conductors. Menorca es troba en avís taronja per fenòmens costaners fins dissabte a les 10 del dematí
Normalitat a la serra de Tramuntana després que les vies que havien estat tancades al trànsit hagin estat reobertes. Divendres capvespre ja no ha nevat. La neu ja ha estat retirada tot i que es continua demanant molta precaució als conductors. S’espera una gran afluència de gent a veure la neu. Alguns fins i tot ho fan per primera vegada.
El vent ha arribat als 70 kilòmetres per hora a Formentera i a 100 kilòmetres per hora en alguns municipis de Mallorca, com Artà i Capdepera. Quant a la pluja, durant la jornada de divendres s’han registrat més de 60 litres per metre quadrat a Lluc i Pollença.
A Menorca i Eivissa també s’han superat els 40 litres per metre quadrat. Menorca es troba en avís taronja per fenòmens costaners fins dissabte a les 10 del dematí. Les ones poden arribar als 4 metres d’altura.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui