Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Dia d'Enganar omple els mitjans de bromes i de titulars falsos
Menoca ha celebrat aquest primer d’abril el Dia d’Enganar, tal com fan els països anglosaxons i també els Estats Units, el Japó i Austràlia.
Segons la llegenda, el dia d’enganar neix l’any 1564, a França. A Menorca la tradició es remunta al domini britànic, en diferents períodes que apleguen 90 anys, del 1708 al 1802. Avui han estat nombroses les bromes als mitjans de comunicació, com el digital menorcaaldia, que anunciava el tancament del port de Ciutadella per evitar el perill de les rissagues.
També l’Ajuntament de Ciutadella informava que entregarà xiulets als ciutadans perquè els emprin quan vegin algú amb un comportament incívic.
Els menorquins, però, sospiten d’aquestes notícies en un dia com avui.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general