Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Té capacitat per a 70 vehicles
L’Ajuntament d’Eivissa ha habilitat un nou aparcament dissuasiu prop de l’avinguda 8 d’Agost, per pal·liar la dificultat d’aparcar a la ciutat.
Té una capacitat per a 70 vehicles i està ubicat al barri del passeig marítim, entre els carrers la Llavanera i l‘Hort de sa Fruita.
L’aparcament ja està senyalitzat i els operaris fan feina al terreny perquè pugui estar disponible el més aviat possible. Les feines d’avui consistien en aplanar el terra amb una màquina. Aquesta instal·lació forma part del pla de l’ajuntament de facilitar als vehicles que puguin aparcar a la ciutat.
També s’ha adequat l’aparcament Cas Dominguets i s’ha ampliat el del Gorg, amb una capacitat per a 400 cotxes. En els darrers dos anys el consistori ha incorporat 6 nous aparcaments amb més d’un milenar de noves places. Una bona notícia per als ciutadans, que coneixen bé la dificultat d’aparcar a Eivissa.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar