Cisternes flexibles quan no es pot construir en rústic
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
Ja són 39 les dones assassinades per violència masclista enguany i 1072 des del 2003. És el tercer comés a les Illes enguany, el segon en un mes
Enmig, el presumpte assassí de la seva parella al lloc del crim envoltat d'agents de policies.
195La Policia Nacional ha detingut a un home de 35 anys que presumptament va assassinar anit a la seva companya sentimental, de 32, el cadàver de la qual va deixar tapat amb mala herba i branques a les proximitats de Camí de Ca Na Verda, a Palma, al Secar de la Real.
Segons ha informat la Prefectura Superior de Balears, cap a les 22 hores d’aquest dimarts familiars de l’home van avisar que aquest els havia comunicat, de manera confusa, que la seva parella havia mort i que havien tingut un accident de trànsit.
Els agents desplaçats al lloc van trobar el vehicle accidentat sense ningú a l’interior i van comprovar que del cotxe sortia un rastre de sang que conduïa al lloc on hi havia el cos sense vida de la dona.
Fins al lloc es va desplaçar en ambulància un equip sanitari que només va poder constatar la defunció de la víctima.
Els agents es van desplaçar fins a un domicili de la zona de s’Hostalot, on es va procedir a l’arrest de l’home.
Ja són 39 les dones assassinades per violència masclista enguany i 1072 des del 2003. És el tercer comés a les Illes enguany, el segon en un mes. La primera víctima mortal va ser una dona de 52 anys que va morir el passat 21 de juliol a l’hospital de Son Espases, a Palma, després de rebre una pallissa per part de la seva parella dies abans, el 13 de juliol, en un domicili en el barri de son Cotoner, a Palma. La segona víctima va ser una dona de 37 anys que va morir en rebre un tir d’arma de foc disparat per la seva parella en un cotxe al costat d’una gasolinera de Peguera, a Calvià, el passat 15 d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
Un dels nins va quedar aferrat a l'escala de l'atracció i el seu pare el va haver d'auxiliar
La crema sense control de pneumàtics i fems obliga l'escola a dessallotjar les pistes esportives per protegir els infants