Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Un home de 48 anys ha estat detingut. L'atemptat han tingut lloc a la zona de Finsbury Park
/ EFE
142La Policia Metropolitana de Londres ha confirmat aquest dilluns la mort d’una persona i almenys 10 ferits després que una furgoneta hagi envestit els fidels que sortien d’una mesquita situada a Seven Sister Road, una gran artèria del nord de la ciutat, a molt pocs metres d’una de les sortides del metro de Finsbury Park. Amb tot, la policia ha dit llavors que no està clar que la persona morta hagi perdut la vida en l’atac perquè ja estava rebent assistència mèdica quan ha tingut lloc l’atropellament intencionat.
Un home de 48 anys, la identitat del qual no ha estat facilitada, ha estat arrestat en el lloc de l’incident després de ser retingut per la multitud.
En la investigació de l’atac hi participa la unitat antiterrorista de la Policia. La primera ministra britànica, Theresa May, ha indicat que les forces de seguretat tracten l’incident de la mitjanit com a possible “atac terrorista”. De fet, Scotland Yard tracta els fets com a “potencial atac terrorista”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma