Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Hi ha 181 residents de llars d'ancians que han mort a totes les illes per Covid-19
S’ha detectat un nou brot a la residència de gent gran de Cas Sèrres, a Eivissa. Afecta 15 treballadors que han donat positiu a les proves PCR. Cap usuari, però, se n’ha vist afectat de moment, segons ha informat el Consell d’Eivissa. Tot i això no es descarten més contagis i ara Salut farà més testos als usuaris. A la institució insular asseguren que les persones afectades estan aïllades als seus domicilis i s’han cobert les places necessàries. A més, el Consell acaba de tancar un acord amb la Conselleria de Salut perquè cada 15 dies realitzin PCRs al personal sanitari d’aquesta residència.
Del total de pacients que hi ha hospitalitzats n’hi ha 52 que són usuaris de residències de gent gran. Avui, per cert, s’ha informat d’una nova defunció a la Residència de la Bonanova, de Palma, i ja en son 181 els residents de llars d’ancians que han mort a totes les illes per Covid.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions