Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
En el conjunt dels geriàtrics de les Illes, hi ha 21 usuaris i 36 treballadors positius
Cribratge a una residència de persones majors. /EFE
79El Servei de Salut ha detectat un brot de coronavirus que afecta sis usuaris de la residència de persones majors Oms-Sant Miquel de Palma.
Tots els usuaris han estat hospitalitzats atenent la seva especial vulnerabilitat encara que presenten símptomes lleus i al llarg d’aquest dimarts s’està realitzant un cribratage entre la resta d’usuaris i treballadors del centre.
En el conjunt de les residències de persones majors de les Illes, Salut ha informat que avui dia hi ha 21 positius actius confirmats entre usuaris, així com 36 treballadors amb diagnòstic confirmat.
Per illes, a Mallorca tenen usuaris positius, a més del cas de Oms-Sant Miquel, la Llar de Majors de Calvià, que té 9 usuaris hospitalitzats i un en la residència, així com un treballador amb infecció activa; el centre Fonsanta, amb una usuària hospitalitzada i un treballador positiu; Sant Pere i Sant Bernat, que té un usuari positiu.
Al mateix temps, Sa Residència d’Eivissa registra avui dia tres usuaris amb infecció activa, dels quals dues romanen en el centre i un altre està hospitalitzat, així com quatre professionals amb infecció activa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre