Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Connectarà es Pont d'Inca Nou, Pòrtol, el Pla de na Tesa, Cas Capità i Son Ferriol
202
La línia 341 del TIB passarà a unir Marratxí amb l’Hospital de Son Llàtzer i el centre comercial FAN. Serà a partir del dia 8 de febrer.
És un dels canvis de la línia 341, que millorarà la mobilitat entre els diferents nuclis de Marratxí. En concret, connectarà es Pont d’Inca Nou, Pòrtol, el Pla de na Tesa, Cas Capità i Son Ferriol.
El TIB oferirà aquest servei amb dos busos elèctrics (tot i que en un primer moment potser no es podrà disposar encara dels vehicles elèctrics, ja que encara no hi ha els punts de càrrega necessaris a l’estació de busos).
El Partit Popular de Marratxí continua reclamant un servei municipal de transport propi. Considera que l’Ajuntament té prou recursos per oferir-lo.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències