Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Nou cas de presumptes agressions a la presó de Palma. En aquest cas, a la Unitat psiquiàtrica. Segons el sindicat CSIF, tres funcionaris varen intentar comprovar si un intern s’havia amagat una píndola que té prescrita i varen ser agredits.
Primer, varen ser atesos a la infermeria del centre, i després foren traslladats a l’Hospital de Son Espases. Des del sindicat CSIF, denuncien la mancança de mitjans i demanen que se segueixi el protocol contra les agressions en l’àmbit penitenciari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts