110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Actuarà diumenge al Convent de Dalt Vila amb peces de Schubert, Rossini i von Weber
La Jove Orquestra Simfònica Pitiüsa repeteix actuació a les Festes de la Terra d’enguany. Si el diumenge 2 d’agost va fer-ho al Parc Reina Sofía amb el Cor Ciutat d’Eivissa i el violinista Linus Roth, aquest diumenge ho farà al Convent de Dalt Vila, aquesta vegada sense la col·laboració de veus i músics aliens.
Més de 40 músics d’aquesta formació oferiran un repertori amb tres peces del Romanticisme: l’obertura d’El Barber de Sevilla, de Rossini; Concertino per a clarinet i orquestra, de von Weber; i la Simfonia número 8 en si menor “inacabada”, de Schubert, que podeu sentir en el vídeo, gravat aquest dimarts durant un assaig al Patronat de Música, a Can Ventosa.
La Jove Orquestra Simfònica Pitiüsa va néixer just fa un any, l’agost de 2025, i aplega més de 40 estudiants de música, la majoria entre els 12 i el 23 anys, encara que tenen algun talent més veterà, tot i que, igualment, estudiant de música.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís