Logo IB3N
X

Nou concert de la Jove Orquestra Simfònica de les Pitiüses

Actuarà diumenge al Convent de Dalt Vila amb peces de Schubert, Rossini i von Weber

04/08/2026

Nou concert de la Jove Orquestra Simfònica de les Pitiüses

33

La Jove Orquestra Simfònica Pitiüsa repeteix actuació a les Festes de la Terra d’enguany. Si el diumenge 2 d’agost va fer-ho al Parc Reina Sofía amb el Cor Ciutat d’Eivissa i el violinista Linus Roth, aquest diumenge ho farà al Convent de Dalt Vila, aquesta vegada sense la col·laboració de veus i músics aliens.

Més de 40 músics d’aquesta formació oferiran un repertori amb tres peces del Romanticisme: l’obertura d’El Barber de Sevilla, de Rossini; Concertino per a clarinet i orquestra, de von Weber; i la Simfonia número 8 en si menor “inacabada”, de Schubert, que podeu sentir en el vídeo, gravat aquest dimarts durant un assaig al Patronat de Música, a Can Ventosa.

La Jove Orquestra Simfònica Pitiüsa va néixer just fa un any, l’agost de 2025, i aplega més de 40 estudiants de música, la majoria entre els 12 i el 23 anys, encara que tenen algun talent més veterà, tot i que, igualment, estudiant de música.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT