Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

L'Ajuntament calcula que hi ha més de 70 promocions aturades per tota la ciutat, on es podrien construir 700 habitatges nous
L’Ajuntament de Manacor i els propietaris d’un edifici inacabat i fora d’ordenació han signat avui un conveni per reconvertir l’immoble en una promoció d’habitatges protegits. És el segon acord d’aquest tipus que se signa a la ciutat i que té com a objectiu donar una sortida legal a la setantena de promocions que varen quedar fora de normativa ara fa 10 anys
L’edifici s’ubica al carrer Severo Ochoa i s’hi construiran 9 habitatges de protecció oficial, dels quals un serà cedit a l’ajuntament de Manacor. El consistori i els propietaris de l’immoble han signat avui el conveni que farà possible acabar l’edifici.
Com altres promocions, l’obra va quedar a mitges fa 10 anys, per un canvi de normativa que reduïa l’edificabilitat dels solars. Ara, gràcies a un decret de mesures urgents, els propietaris tenen l’opció d’acabar el projecte si el destinen a habitatge protegit.
L’Ajuntament calcula que a tot Manacor hi ha més de 70 edificis en la mateixa situació i que, si s’acabassin, suposarien la creació de prop de 700 habitatges nous. Per això, anima altres promotors a afegir-s’hi.
Amb la mateixa fórmula, també s’acabarà la construcció d’aquest altre immoble, ubicat a l’avinguda de Mossèn Alcover, on hi estan projectats 12 pisos. El projecte executiu per començar les obres s’aprovarà en breu.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui