El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Cinc de cada deu pateixen ansietat i dues de cada deu, depressió
La infermera de l'Hospital Regional Universitari de Màlaga observa les cartes rebudes per als pacients covid. /EFE
179Nou de cada deu infermeres de les Illes Balears pateixen estrès posttraumàtic degut a l’efecte de la pandèmia en la seva salut, cinc de cada deu pateixen ansietat i dues de cada deu, depressió.
Aquestes dades són alguns dels “alarmants i demolidors” resultats de l’estudi realitzat a Balears pel Sindicat d’Infermeria SATSE entre 892 professionals per a analitzar l’impacte emocional de la covid-19 i els seus efectes en la salut mental.
L’esgotament emocional és present en gairebé el 70% d’aquestes professionals, l’ansietat en aquest col·lectiu s’ha doblegat en els últims 7 mesos, la depressió ha augmentat en 15 punts i l’estrès posttraumàtic ha passat del 57% al 82%.
El mes de març passat el SATSE va posar en marxa aquest estudi per a esbrinar quines són les conseqüències psicològiques de la pandèmia en les infermeres de Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal