Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Cinc de cada deu pateixen ansietat i dues de cada deu, depressió
La infermera de l'Hospital Regional Universitari de Màlaga observa les cartes rebudes per als pacients covid. /EFE
76Nou de cada deu infermeres de les Illes Balears pateixen estrès posttraumàtic degut a l’efecte de la pandèmia en la seva salut, cinc de cada deu pateixen ansietat i dues de cada deu, depressió.
Aquestes dades són alguns dels “alarmants i demolidors” resultats de l’estudi realitzat a Balears pel Sindicat d’Infermeria SATSE entre 892 professionals per a analitzar l’impacte emocional de la covid-19 i els seus efectes en la salut mental.
L’esgotament emocional és present en gairebé el 70% d’aquestes professionals, l’ansietat en aquest col·lectiu s’ha doblegat en els últims 7 mesos, la depressió ha augmentat en 15 punts i l’estrès posttraumàtic ha passat del 57% al 82%.
El mes de març passat el SATSE va posar en marxa aquest estudi per a esbrinar quines són les conseqüències psicològiques de la pandèmia en les infermeres de Balears.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre