Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Un dels cursos de la 37a edició de l'Escola de Salut Pública de Menorca posa el focus en la relació cada vegada més evident: habitatge i salut
Sis dies, deu cursos i centenars de professionals amb una mateixa finalitat: convertir l’evidència científica en acció per millorar la salut de la població. Més de 500 persones passaran pel Llatzeret de Maó per participar en l’Escola de Salut Pública de Menorca i analitzar alguns dels principals reptes de la salut pública. L’habitatge, enguany, hi entra amb força.
Un dels cursos que més interès ha despertat de la 37a edició de l’Escola de Salut Pública de Menorca posa el focus en una relació que és cada vegada més evident: habitatge i salut. Nou de cada deu persones que han perdut o estan en risc de perdre l’habitatge presenten risc de patir problemes de salut mental. La inseguretat residencial, les condicions de l’habitatge o el barri on es viu poden acabar marcant diferències en salut, també en els infants.
I l’Escola no vol quedar només en l’anàlisi del problema. L’objectiu és posar en comú coneixement i experiències per trobar eines que hi permetin actuar. Habitatge, canvi climàtic, obesitat infantil, desigualtats socials o salut mental són alguns dels reptes que es posaran damunt la taula.
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre