Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El cap superior de la Policia Nacional a Balears, Gonzalo Espino, també ha format part dels equips de control
Les forces i cossos de seguretat de l’Estat no aturen els controls i tampoc les detencions. Un home de 37 anys ha estat detingut al carrer de Manacor de Palma. Parlava i consumia alcohol a la via pública amb una altra persona a qui també s’ha sancionat per desobediència. La Policia Local de Palma també va detenir 3 persones, una d’elles un home 59 anys que prenia un cafè al carrer. En total, en les darreres hores han estat 9 les detencions, només a Mallorca, per incomplir les restriccions de l’estat d’alarma i desobeir les autoritats. Entre els arrestats predominen els reincidents.
A més, tots els controls policials es reforcen aquests dies per evitar desplaçaments a les segones residències durant la Setmana Santa. Només dimarts la Guàrdia Civil va identificar més de 8.600 persones i 8.000 vehicles a tot l’arxipèlag i van aixecar més de 600 actes per desobediència. De fet, el cap superior de la Policia Nacional a Balears, Gonzalo Espino, també ha format part dels equips de control per garantir-ne el bon funcionament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts