Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'exregidor socialista de Vila, Enrique Sánchez, substitueix Ramon Roca, que abandona el càrrec per ser candidat al Parlament.
A poc més de 15 dies per a les eleccions generals, el nou representant a les Pitiüses de la Delegació del Govern assumeix el càrrec en substitució de Ramon R0ca, qui passa a integrar les llistes socialistes al Parlament. Enrique Sánchez, que va ser regidor de Benestar Social a Vila, feia feina en la unitat de violència sobre la dona. Precisament en l’acte de nomenament ha posat l’accent en la millora necessària de la coordinació en matèria de violència masclista i en l’atenció a les víctimes, com un dels punts a treballar d’immediat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui