El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
48 punts s'han marcat com a perillositat mortal
El nou estudi comanat per l’ajuntament al grup de recerca de climatologia de UIB, que s’ha fet sobre camp, ha detectat 56 punts negres en els infraestructures i la xarxa viària del municipi de Sant Llorenç. 48 d’ells s’han marcat com a perillositat mortal.
El professor Miquel Grimalt reclama solucions. A més d’obres, proposa que els navegadors delimitin aquests punts com a inundables perquè els conductors estiguin avisats. Pel que fa a la torrentada de l’octubre de l’any passat, Grimalt ha explicat que no es produí cap embós al torrent. L’excepcionalitat va ser la puja molt abundant i contínua i un creixement de cabal molt lent. Al Pont de Can Amer, el punt que va dur més aigua, s’arribaren a registrar 1.167 metres cúbics per segon.
L’Ajuntament de Sant Llorenç està a punt de signar un conveni amb dos propietaris per crear una zona verda al voltant del torrent. Pel que fa a les ajudes, encara falta que arribin els 5,6 milions d’euros del Govern central.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El matí del dia de Sant Joan sortiran 92 cavallers i en els actes del capvespre en seran 136