El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Ministeri d'Hisenda presentarà una proposta que englobarà de manera conjunta totes les autonomies i totes les variables d'ingressos i despeses
A començament de l’any que ve, el Ministeri d’Hisenda tendrà enllestit un esborrany del nou model de finançament autonòmic. És el compromís de Maria Jesús Montero a les comunitats autònomes en el Consell de Política fiscal que ha acabat fa unes hores. Les comunitats governades pel PP, més la de Castella-la Manxa, critiquen que no volen singularitats i demanen més concreció.
El Ministeri presentarà a final de gener una proposta del nou model de finançament de les comunitats de règim comú que englobarà de manera conjunta totes les autonomies i totes les variables d’ingressos i despeses, i que espera que les Corts aprovin aquesta legislatura i entri en vigor en 2027.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran