Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El líder de l'oposició està acusat de corrupció de menors
EFE/EPA/JEROME FAVRE
13Nou persones han mort en les protestes que s’han succeït al Senegal, després de la condemna a dos anys de presó del líder de l’oposició, Ousmane Sonko. Sonko està acusat de corrupció de menors, fet que podria impedir-li presentar-se a les eleccions presidencials de 2024, segons el codi electoral senegalès.
Els manifestants que el defensen han erigit barricades enmig del carrer i hi ha hagut enfrontaments amb la policia, que ha utilitzat gasos lacrimògens.
A més, el Govern ha restringit l’ús de les xarxes socials i d’algunes aplicacions després de constatar que es feien servir per a la difusió de missatges subversius i d’odi.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys