El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Avui s'han iniciat les medicions per garantir la seguretat durant les visites turístiques
Menorca avança lenta però segura cap a la reobertura al públic de les Coves de Cala Blanca, a Ciutadella. Avui, tècnics del Institut Geològic i Miner han iniciat unes medicions per garantir la seguretat del recinte a l’hora d’acollir visites turístiques.
Menorca puja un esglaó més cap a l’obertura de les coves subterrànies de Cala Blanca. 5 sensors com aquests registraran com és el medi ambient i la ventilació de les dues coves naturals que s’obriran al públic.
Aquest estudi era necessari per aconseguir la llicència municipal i és fruit d’un acord, signat aquest maig, entre el Consell de Menorca i l’institut geològic, a través del qual s’aporten 73.000 euros. Aquesta aportació arriba després que es perdés la inversió de 300.000 euros compromesa per Turespaña per no haver executat el projecte a temps.
Encara no hi ha data i el finançament s’ha supeditat ara a l’ecotaxa, però la intenció del Consell és obrir les Coves al públic dins aquesta legislatura.
A més, també revisaran els expedients pendents d’expropiació dels subsòl dels xalets construits sobre les coves.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle