Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'objectiu: afavorir la creació de cooperatives i empreses d'economia social
El Consell d’Economia Social ha aprovat el Pla Director per als pròxims 4 anys per afavorir la creació de cooperatives i empreses d’economia social, la diversificació dels sectors on hi fan feina i la seva activitat.
Entre els anys 2018 i 2022, s’invertiran un total 3,7 milions d’euros i la intenció és que el 2022 l’economia social representi el 5% del PIB de les Illes. Actualment suposa l’1 i mig per cent, hi ha prop de 200 cooperatives, la majoria són agroalimentàries i educatives.
El Consell d’Economia Social també ha donat el vistiplau a una altra reivindicació: l’esborrany per a una llei de micro-cooperatives. Se’n podran crear a partir de dues persones. La llei actual diu que n’han de ser un mínim de tres.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç