Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
És el tercer precipitat en manco de 24 hores a l'Illa
138
Un jove de 23 anys ha mort després de caure’s al buit d’un hotel de Platja de Palma, situat al carrer Pare Bartomeu Salvà. Els fets han tengut lloc a les 19.00 de l’horabaixa.
Encara es desconeix des de quina altura s’ha precipitat exactament, però tot apunta però que podria ser des d’un dotzè pis. Fins el lloc de l’accident s’han desplaçat dotacions de la Policia Local i Nacional així com una ambulància que només ha pogut certificat la seva mort.
Es tracta del tercer precipitat en manco de 24 hores a Mallorca. Un altre turista ha resultat ferit després de caure des d’una altura de quatre metres a una terrassa d’un restaurant de la Platja de Palma, i aquesta matinada una jove de 20 anys ha resultat ferida greu després de caure d’un tercer pis d’un hotel de Palmanova. En aquests moments, roman ingressada a la UCI de Son Espases.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros