L’Ajuntament d’Eivissa ha adequat i posat un punt d’observació d’aus al prat de ses Monges, la zona de ses Feixes de Vila. Una àrea humida que a l’estiu s’assecava, però han connectat el sistema hídric i ara tindrà aigua tot l’any.
Adequar tota la zona i posar el punt d’observació ha costat 6.000 euros. Ara, a principis d’any, l’Ajuntament té previst arreglar els camins i netejar els canals. Pel que fa al al futur centre d’interpretació, el Consistori ja ha cedit un terreny, i el Consell d’Eivissa està en contacte amb el Departament de Recursos Hídrics del Govern per saber si es pot tirar endavant o no el projecte.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros