Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Queden en segon terme els 14,22 mesurats per la boia de sa Dragonera ahir a les 02:00 h de la matinada
El far de l'Illa de l'Aire, a Menorca, aquest dimarts. /DAVID ARQUIMBAU
90Aquest dimarts a migdia i, per segona vegada en aquest temporal, s’ha batut el rècord d’altura màxima de l’onatge a les Illes Balears. A les 12:00 hores la boia de Maó registrava, a la xarxa de mesura de Puertos del Estado, una ona de 14,77 metres. Queden en segon terme els 14,22 mesurats per la boia de sa Dragonera ahir a les 02:00 h de la matinada.
El rècord anterior datava del temporal ocorregut els dies 10 i 11 de novembre de 2001 quan la boia de Maó anotava una ona de 13,6 metres.
Són els efectes de la borrasca Gloria que, combinada amb un potent anticicló situat a les Illes Britàniques, ha establert passadís de vent de llevant molt acusat a conseqüència del frot gradient de pressió.
Més informació:
Desallotgen la primera línia de Cala Marçal a causa d’ones que superen l’alçada d’alguns dels habitatges
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada