Entre els positius, hi ha 2 treballadors del centre de Santa Rita i 3 contagis a la presó de Menorca
Menorca continua liderant la incidència a les Illes, ja que 4 dels seus municipis encapçalen, juntament el màxim nombre de casos per habitant. Aquests municipis són Ciutadella, Ferreries, Alaior i Es Mercadal.
L’illa registra 122 nous casos positius en les darreres 24 hores. La situació a l’hospital empitjora amb 1 pacient més ingressat a la Unitat de Cures Intensives i, per tant, ja en són 4 que es troben a la UCI, i 12 a planta.
Salut ha notificat 130 altes, que deixen amb un total de 736 els casos actius a l’illa. Entre els positius, hi ha 2 treballadors del centre de Santa Rita i 3 contagis a la presó de Menorca. L’Associació de professionals penitenciaris “Tu abandono me puede matar” ha confirmat que dos funcionaris i un intern s’han contagiat, fet que ha obligat a posar en marxa un dispositiu d’emergència amb mesures com la prohibició de comunicacions íntimes o familiars o la suspensió de permisos de sortida.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres