Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Encara no han rendit els comptes de 2017 i s'exposen a una multa coercitiva
La Sindicatura de Comptes enviarà un requeriment a 21 corporacions locals que encara no han rendit els comptes de 2017. Són els consells insulars de Menorca i Formentera, dues mancomunitats i 17 ajuntaments, entre ells el de Palma.
Ja serà el tercer requeriment que envia a aquestes institucions. I aquesta vegada la sindicatura en farà responsable el batle o president. La sindicatura adverteix que si no es lliura la documentació, el Tribunal de Comptes els podria arribar a posar una multa coercitiva.
Hi hauria de fer front el batle o el president. També els poden retenir les transferències dels tributs estatals fins que compleixin amb l’obligació.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament