Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Encara no han rendit els comptes de 2017 i s'exposen a una multa coercitiva
La Sindicatura de Comptes enviarà un requeriment a 21 corporacions locals que encara no han rendit els comptes de 2017. Són els consells insulars de Menorca i Formentera, dues mancomunitats i 17 ajuntaments, entre ells el de Palma.
Ja serà el tercer requeriment que envia a aquestes institucions. I aquesta vegada la sindicatura en farà responsable el batle o president. La sindicatura adverteix que si no es lliura la documentació, el Tribunal de Comptes els podria arribar a posar una multa coercitiva.
Hi hauria de fer front el batle o el president. També els poden retenir les transferències dels tributs estatals fins que compleixin amb l’obligació.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre