Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Encara no han rendit els comptes de 2017 i s'exposen a una multa coercitiva
La Sindicatura de Comptes enviarà un requeriment a 21 corporacions locals que encara no han rendit els comptes de 2017. Són els consells insulars de Menorca i Formentera, dues mancomunitats i 17 ajuntaments, entre ells el de Palma.
Ja serà el tercer requeriment que envia a aquestes institucions. I aquesta vegada la sindicatura en farà responsable el batle o president. La sindicatura adverteix que si no es lliura la documentació, el Tribunal de Comptes els podria arribar a posar una multa coercitiva.
Hi hauria de fer front el batle o el president. També els poden retenir les transferències dels tributs estatals fins que compleixin amb l’obligació.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció