Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Com temien els sindicats, les tres sales del quart pis encara no estan llestes
El trasllat dels funcionaris dels quatre jutjats d’Instrucció d’Eivissa al nou espai que el Govern central ha llogat al Cetis haurà d’esperar.
Com temien els sindicats, i tot i que estava previst començar a fer feina aquesta setmana a les noves dependències, les tres sales encara no estan llestes. Esperen que la setmana que ve puguin fer el trasllat.
Pel que fa a la nova seu dels jutjats, el sindicat CSIF creu que no estarà enllestida fins després de l’estiu, encara que delegació del govern espanyol va informar que podria rebre el “final d’obra” quan acabés aquest mes d’abril.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella