Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El sector creu que es tracta d'una trama organitzada
Ja és la quarta agressió en dues setmanes i la cinquena en un mes. Dos joves atracaren un taxista a la zona de Gomila aquest diumenge, cap a les dues de la matinada. Els autors haurien sol·licitat el servei del taxi per telèfon, segons la policia. Una vegada dins el vehicle, un hauria esgrimit un ganivet mentre l’altre l’agafava pel coll. I després d’agafar els doblers que duia en efectiu, al voltant de 150 euros, l’han ferit a la mà.
El sector del taxi de Mallorca sospita que els autors formen part d’una trama organitzada. Es planteja tornar a utilitzar mampares i demana a l’Ajuntament de Palma que extremi la vigilància.
El darrer episodi va tenir lloc fa només una setmana, quan quatre joves colpejaren un taxista per a robar-li tots els doblers que duia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa