Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El sector creu que es tracta d'una trama organitzada
Ja és la quarta agressió en dues setmanes i la cinquena en un mes. Dos joves atracaren un taxista a la zona de Gomila aquest diumenge, cap a les dues de la matinada. Els autors haurien sol·licitat el servei del taxi per telèfon, segons la policia. Una vegada dins el vehicle, un hauria esgrimit un ganivet mentre l’altre l’agafava pel coll. I després d’agafar els doblers que duia en efectiu, al voltant de 150 euros, l’han ferit a la mà.
El sector del taxi de Mallorca sospita que els autors formen part d’una trama organitzada. Es planteja tornar a utilitzar mampares i demana a l’Ajuntament de Palma que extremi la vigilància.
El darrer episodi va tenir lloc fa només una setmana, quan quatre joves colpejaren un taxista per a robar-li tots els doblers que duia.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar