Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
s'implanta el porta a porta i s'hauràn de separar els residus
Avui comença a Llucmajor la recollida selectiva porta a porta. Anit passada ja es varen retirar tots els contenidors del nucli urbà i alguns dels camins en rústic. Els llucmajorers a partir d’anit hauran de treure el fems separat per fraccions o fer ús d’alguns dels quatre punts d’aportació que s’han habilitat al poble.
L’objectiu del consistori és arribar a reciclar el 50 per cent del fems que genera i estendre el sistema a tots els núclis turístics. Llucmajor és el municipi amb més població on de moment s’ha implantat la recollida porta a porta.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores