Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els fets s'han produït a una de les principals zones d'oci de Filadèlfia
114
Almenys tres persones han mort i altres onze han resultat ferides per un tiroteig ocorregut en una de les zones més conegudes de bars i restaurants de la ciutat estatunidenca de Filadèlfia a última hora del dissabte. La policia ho investiga.
L’incident va començar sobre les 23.30 de la nit entre els carrers Second i South, abarrotats per centenars de persones que estaven acabant de sopar. La Policia no ha revelat les identitats de les víctimes del tiroteig i només s’ha limitat a informar que dos dels morts són una dona de 25 anys i un home de 22 anys. També es desconeix l’estat dels ferits, set dels quals han estat traslladats a l’hospital Jefferson.
Fonts policials han confirmat al diari local ‘Inquirer’ que el tiroteig va involucrar a “diversos individus”, un dels quals va rebre un tret de la Policia mentre es donava a la fugida. La investigació continua i s’espera que les autoritats recuperin aquest diumenge imatges de les càmeres de vigilància dels negocis pròxims que estaven tancats en el moment dels trets.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata