Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Els qui no compleixin les recomanacions, podran ser eliminats del recorregut
 
                             
                            L’Ajuntament de Binissalem posa límits a la desfilada de carrosses de Vermar d’enguany, que es farà el darrer cap de setmana de setembre. La música haurà de ser tradicional. A més, els qui desfilin hauran d’anar vestits de trepitjador o de pagès. La idea és també eliminar els equips de música molt potents i mantenir així l’esperit tradicional de la festa.
Les carrosses d’enguany podran fer un màxim de 10 metres de plataforma més 4 metres de caixa. En aquest carrer, un dels que dona accés a la plaça, els camions ho tenen molt difícil per girar.
Una altra de les limitacions és l’alcohol, les cerveses no podran ser visibles i, tampoc no es podrà fumar damunt les carrosses. A més, s’hauran d’utilitzar tassons reutilitzables.
L’Ajuntament adverteix que, si no es compleixen les recomanacions i els participants han begut més del compte, podran impedir la sortida de la carrossa o eliminar-la durant el recorregut.
Els qui vulguin complir les normes, tenen fins dia 14 per inscriure’s al concurs de carrosses d’enguany.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
