Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els qui no compleixin les recomanacions, podran ser eliminats del recorregut
L’Ajuntament de Binissalem posa límits a la desfilada de carrosses de Vermar d’enguany, que es farà el darrer cap de setmana de setembre. La música haurà de ser tradicional. A més, els qui desfilin hauran d’anar vestits de trepitjador o de pagès. La idea és també eliminar els equips de música molt potents i mantenir així l’esperit tradicional de la festa.
Les carrosses d’enguany podran fer un màxim de 10 metres de plataforma més 4 metres de caixa. En aquest carrer, un dels que dona accés a la plaça, els camions ho tenen molt difícil per girar.
Una altra de les limitacions és l’alcohol, les cerveses no podran ser visibles i, tampoc no es podrà fumar damunt les carrosses. A més, s’hauran d’utilitzar tassons reutilitzables.
L’Ajuntament adverteix que, si no es compleixen les recomanacions i els participants han begut més del compte, podran impedir la sortida de la carrossa o eliminar-la durant el recorregut.
Els qui vulguin complir les normes, tenen fins dia 14 per inscriure’s al concurs de carrosses d’enguany.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació