Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
El gas puja un 3,5% de mitjana
L’any nou comença com ho fan tots: amb pujada de preus. I la sensació al carrer és que, de cada vegada, la vida és més i més cara. Es preveuen pujades en la factura de la llum, pugen els carburants, i ho fa també, el gas. En aquest cas, s’encareix una mitjana del 3,5%.
Més car que fa dos dies és ara, també el tabac. L’encariment, però, asseguren els fumadors, no sol servir de mesura dissuasiva.
Pugen també les quotes de telèfon i d’internet d’algunes companyies i el preu del segell per a les cartes ordinàries: enviar-ne una a algun punt del territori nacional surt ja a 50 cèntims. 5 més que al 2016. L’any comença també amb un nou salari mínim interprofessional, un 8% més elevat, i una pujada de les pensions d’un 0,25%.
Durant l’any estan previstes altres augments, com la del preu de les begudes amb sucre. El Govern ja va anunciar la creació d’un impost específic sobre aquest producte per qüestions de salut i amb el qual preveu recaptar 200 milions d’euros.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves
La Federació Balear de Caça col·labora, un any més, en la campanya d'erradicació de bosses