La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El d'Eivissa davalla tant en passatgers com en vols
Terminal d'arribades de l'aeroport de Son Santjoan. Foto: X.G. Tur
149Els aeroports de Palma i de Menorca han superat de nou rècords d’activitat durant el mes d’abril.
Malgrat que enguany la Setmana Santa no ha caigut al mes d’abril, com sí que va passar l’any passat, entre els dos aeroports han sumat gairebé 878 vols més que el 2023. En el cas de Son Santjoan, s’han operat un total de 21.407 moviments, un 3,9% més. L’aeroport de Menorca ha registrat 2.482 moviments, un 3,5% més.
L’aeroport de Palma també ha superat el rècord absolut de passatgers per un mes d’abril, amb un total de 2.804.799, que són 73.000 més que l’any passat (+2,8%). Del total de passatgers, el 72% viatjaren en vols internacionals, majoritàriament a Alemanya i el Regne Unit.
En canvi, l’aeroport Eivissa davalla tant en passatgers (-4%) com en vols (-3,3%) respecte a les xifres rècord de l’abril de 2023.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys