Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Emaya continua treballant en el nou col·lector i el dipòsit per a les aigües residuals i pluvials que evitaran aquests episodis
Primera jornada del 2021 amb vigilància de socorristes a les platges de Palma i han hagut de penjar la bandera vermella a Can Pere Antoni. El motiu, un nou vessament d’aigües mixtes.
Els 14 litres per metre quadrat que han caigut aquest dissabte al matí en molt poc temps a la ciutat han tornat a originar aquest nou episodi. És habitual en els darrers anys, que cada vegada que plou s’hagi de tancar aquesta platja i la de Ciutat Jardí.
El consistori palmesà ho atribueix que la depuradora ha quedat obsoleta i no té capacitat per a acollir tota l’aigua els dies que plou i és per això que es produeixen els vessaments. Emaya continua treballant en el nou col·lector i el dipòsit per a les aigües residuals i pluvials que evitaran aquests episodis.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat