El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'han reproduït aquest cap de setmana, però el Govern no garanteix que el problema es resolgui definitivament fins a la tardor
Milers de persones han suportat aquest estiu les males olors que ha deixat el vessament puntual d’aigues fecals al port de Ciutadella.
L’incident, que s’ha reproduït almenys altres quatre vegades durant la temporada, es va tornar a registrar aquest cap de setmana. Les imatges, aportades per un particular, mostren la gravetat del problema, que Ports de les Illes Balears atribueix a un problema en el clavegueram municipal.
Segons el Govern, les obres de millora integral del port que s’han duit a terme abans de l’estiu tan sols han permès renovar una part de les canonades que han de conduir les aigues residuals fins a la nova estació de bombeig. Així que, assegura, tot quedarà resolt quan, a partir de la tardor, es dugui a terme la segona fase de les obres.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle