Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es repartiran quatre insecticides específics contra el bacteri per als ametlers, oliveres i vinyes
SEMILLA posa a disposició dels interessats productes específics pel control de la plaga de la Xylella Fastidiosa com són el deltamethrín, el caolí o l’azadiractina. 3 matèries actives que es poden sol·licitar fins al pròxim 10 de maig a la 1 del migdia a l’ens de la Conselleria d’Agricultura. La superfície mínima per rebre l’insecticida, en el cas dels ametlers, és de dues hectàrees, i 50 com a màxim. En olivera es requereix disposar d’entre dues i 30 hectàrees, i en el cas de la vinya entre 1 i 20 hectàrees.
Hi poden accedir amb preferència els titulars d’explotacions agràries professionals que estiguin inscrits al Registre Interinsular Agrari (RIA) i també els que estiguin inclosos en el Consell Balear de la Producció Ecològica i el Consell Regulador de la Producció Integrada. El control preventiu dels insectes vectors és una de les accions més recomanades contra el bacteri.
Fins ara s’han comptabilitzat 849 positius per aquest bacteri al camp balear.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat