Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Més de 450 places públiques al Servei de Salut
El Govern convoca concurs d’oposicions per a 2017 per a un total de 1.400 places. Tal i com ha anunciat el Govern, 129 d’aquestes places són per a personal dels serveis generals de la Comunitat Autònoma i inclouen les de torn lliure i de promoció interna. Altres 454 places corresponen al Servei de Salut, principalment a infermeria i tècnics especialistes en laboratori i radiodiagnòstic. Durant el primer trimestre de 2017 es convocarà el concurs de trasllats i en el segon, les oposicions. Els examens es podrien fer a finals de l’any que ve.
Les oposicions anunciades avui se sumen a a les ja aprovades entre 2014, 2015 i 2016 però que no han estat convocades. La consellera d’Hisenda, Catalina Cladera, ha dit que aquest nombre és insuficient per donar estabilitat al serveis públic i que si s’eliminàs la taxa de reposició estatal, el Servei de Salut podria convocar fins a 4.400 places.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys