Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Tenint en compte que s'acabarà el temari, a l'examen hi haurà més opcions a triar
Cada prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat té lloc a principis de juny. I enguany, i a causa de la crisi sanitària que patim, s’ha decidit ajornar-la. La nova data fixada serà entre el 22 de juny i el 10 de juliol i, pel que fa a la prova extraordinària que es feia al juliol, es farà al setembre. Són algunes de les decisions que s’han pres aquest dimecres a la Conferència Sectorial d’Educació en la qual participen totes les comunitats autònomes, el Ministeri d’Educació i el Ministeri d’Universitats a través d’una videoconferència. Una altra de les resolucions que s’han acordat és que els prop de 5.700 alumnes que ara cursen segon de Batxillerat tendran més opcions per triar a l’examen.
Segons ha explicat el conseller Martí March, es mantendrà l’estructura tradicional, però tenint en compte que segurament no hauran acabat el temari, a la prova hi trobaran més opcions de les habituals a triar.
També s’ha decidit flexibilitzar les pràctiques dels alumnes que formacions professionals. El que encara no està clar són les oposicions. El conseller March és partidari que es facin al mes de juny com estava previst, però ha assegurat que abans s’han de reunir amb els sindicats majoritaris. En cas que s’ajornin les oposicions, les places d’enguany no es perdrien. S’acumularien a les de l’any que ve.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"