L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'estrena a casa de Tato a la banqueta de l'Atlètic Balears s'ha saldat amb una derrota contra l'Amorebieta 0-1. És la quarta derrota consecutiva de l'equip
Milloren les sensacions, però no els resultats per a un Atlètic Balears, que ha tornat a veure com volen tres punts de casa. La imatge oferida pels de Tato ha estat bona. De fet, s’ha pogut avançar amb un xut llunyà de Marc Baró, que ha rebutjat de manera providencial Jonmi Magunagoitia.
Però, just abans del descans, Julen Jon Guerrero ha fet l’únic gol del partit. Falta lateral, i el futbolista cedit pel Reial Madrid remata tot sol dins l’àrea petita. Gerra d’aigua freda per afrontar la segona meitat cercant la reacció.
I ha tengut oportunitats per fer-ho, però Miguelete no ha estat encertat en cap de les dues ocasions de què ha disposat. També l’Amorebieta hauria pogut ampliar la distància, però René Roman ho ha evitat amb una gran aturada.
Nova decepció a l’Estadi Balear, on l’equip no guanya des del passat 6 de novembre. Una ratxa que el deixa ara mateix a cinc punts de la salvació.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues