Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A partir d'ara i durant els pròxims 20 anys, l'Agència de Desenvolupament Regional, serà qui assumirà la gestió i el manteniment de les instal·lacions
El Govern i l’Ajuntament de Maó firmen un conveni de gestió del Recinte Firal. A partir d’ara, l’Agència de Desevolupament Regional, que depèn de la Conselleria d’Empresa i Ocupació, serà qui assumirà la gestió i el manteniment de l’espai, així com de les despeses que generin les activitats que s’organitzin. I ho farà, com a mínim, durant 20 anys prorrogable a 20 més. L’ADR es farà càrrec del cost del manteniment de les instal·lacions.
De fet, totes les inversions econòmiques de conservació i millora de l’espai aniran a càrrec d’una possible compra de la propietat, que ara mateix és de titularitat compartida.
Així, després de 5 anys de bloqueig burocràtic i jurídic, s’obre una nova etapa per al recinte firal de Maó. Tot i que l’espai no ha aturat durant aquests anys, aquest nou conveni el que ha de permetre és: impulsar i reforçar aquest espai, poder fer noves inversions i posar en marxa projectes importants per a tot el teixit empresarial i noves fires com la volta ciclista de Menorca, estocs o Horeca, que ja estan programats.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents