Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Repartiran lots amb producte local entre comerços de proximitat per repartir entre els clients que hi facin despesa
El Consell de Mallorca posa en marxa una nova iniciativa per mirar de reactivar el comerç de proximitat i els sectors productius de l’illa. Des d’ara i fins a finals de juny repartiran un total 25.000 lots de producte local entre els 660 comerços que s’hi vulguin adherir.
Hi haurà dos tipus de lot: uns per valor de 50 euros i uns altres, de 100. Tots ells, amb tota casta de producte local. Tal com ha explicat la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, la iniciativa “pretén donar suport al comerç de proximitat, però també potenciar el producte de Mallorca perquè la ciutadania el conegui i el consumeixi cada vegada millor”.
Els ciutadans interessats a aconseguir aquests lots, s’hauran de descarregar un abonament per internet i hauran de fer una despesa mínima en aquests establiments. Per tal d’aconseguir un lot de 50 euros s’haurà de gastar com a mínim 70 euros. Per als de 100, caldrà fer una compra de 125 euros.
El Consell destina 2 milions d’euros a aquesta iniciativa emmarcada en el pla Mallorca Reacciona.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió