Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'Ibex-35 s'ha arribat a situar per davall dels 8.600 punts aquest divendres
Els mercats financers estan, un dia més, en números vermells i marcats per la desconfiança pel coronavirus. A primera hora d’aquest divendres, l’IBEX-35 ha arribat a baixar fins a un 4% i s’ha situat per davall dels 8.600 punts.
L’índex ha moderat aquest descens a migdia però encara es manté per damunt del 2%. Les principals borses europees cauen aproximadament un 3%. L’hotelera Melià ha perdut en una setmana prop d’un 18%. Des de la crisi de 2008 no s’havia registrat una setmana tan dolenta com aquesta als mercats internacionals.
Segons l’assessor financer Luis García Langa, aquesta caiguda “no té sentit” pels efectes del coronavirus en sí mateix, ja que les perspectives empresarials poden haver canviat tan sols “unes dècimes”. En canvi, Langa ho explica per la por a una futura aturada de l’economia per les mesures de contenció del virus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació