Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El Comitè d'Empresa xifra el seguiment entre un 80 i 90 per cent
Nova mobilització avui dels treballadors de Serveis Ferroviaris de Mallorca. Els usuaris han tornat a patir les conseqüències de les aturades.
Els sindicats xifren el seguiment entre un 80 i un 90 per cent dels treballadors. De cada cinc circulacions, durant la hora i mitja que ha durat l’aturada a primera hora del matí, dos no han sortit.
Demà hi ha una reunió entre treballadors i Mobilitat per abordar la situació, després que dissabte les negociacions fracassassin
Les negociacions continuen, diu la Conselleria, amb la intenció d’arribar a un acord per desconvocar la vaga al més aviat possible.
De moment, es mantenen les aturades per avui a la tarda i per dijous, coincidint amb la celebració del Dijous Bo a Inca.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada