La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Les barques de bou del port de Cala Rajada estan aturades pel fort onatge i amb problemes perquè hi aguantin amarrades
Nova jornada d’incidències pel mal temps. Avui dematí s’ha cancel·lat el ferri de Baleària que fa el trajecte de Formentera a Dènia. A més, el Transmediterrània que connecta Gandia i Eivissa ha hagut de sortir des de València. El que hi ha previst a la una i mitja entre Eivissa i Gandia també canvia de destinació i arribarà al port de València.
A Mallorca el vent ha tombat nombrosos arbres i al port de Cala Rajada les barques de bou estan aturades pel fort onatge i amb problemes perquè hi aguantin amarrades.
Els pescadors i armadors lamenten les condicions del port. I el passeig que uneix aquest Port de Cala Rajada amb la platja de Cala Gat també ha patit els efectes del temporal. El fort vent n’ha tomat part de les parets i ha aixecat algunes de les llambordes del terra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres